2

Bahana nak sambut raya

Salam buat semua sahabat yang dicintai,

Semalam sirman EL kerana nak kemas rumah. Ada dua sebab kenapa rumah sarang burung wan itu harus dikemas. Pertamanya of course la kerana nak sambut raya dan keduanya kerana hujung minggu ini umi, kakak & adik-adiknya nak datang berbuka di rumah wan. Wan... apa lagi sangatlah berbesar hati kerana sirman sanggup tolong wan kemas apa yang patut... kerana kalau nak harapkan wan seorang memang tak daya rasanya. Thanks to my beloved hubby!!

Dan nak dijadikan cerita, apabila wan balik daripada pejabat petangnya, sirman cakap vacuum cleaner sudah terbakar. Hahaha hari tu wan baru baca n3 Rina pasal vacuumnya yang sudah bertukar untuk kali ke-3.

Tapi bila difikir-fikir balik, vacuum lama wan tu pun sudah lebih 6 tahun usianya. Kiranya jasanya memang dah banyak la... walaupun kami guna, adakalanya dalam sebulan adala sekali hehehe...

Jadi semalam ketika kami keluar membeli juadah untuk berbuka, kami singgah sekali di Taipan USJ cari vacuum baru untuk menggantikan vacuum yang dah wasalam tu. Kali ini wan pilih brand: Electrolux, dengan Motor Power: 1500watt berwarna Sunflower Yellow. Ya... kebetulan ada warna kegemaran wan... dan warna itulah yang wan ambil... hahaha wan ni memang laa!!

**^**

Tengah hari tadi wan sudah melangsaikan janji wan untuk mengirimkan kad raya. Walaupun wan sangat pasti kawan-kawan hanya akan menerimanya selepas raya, sekurang-kurangnya wan sudah tunaikan janji wan ya! hehehe. Tapi tak semualah... hanya 1st batch yang sempat wan siapkan... dan mana-mana kawan yang tak sempat wan kirim... wan mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kuku. Bukan tidak ingat, bukan juga lupa, tapi wan benar-benar kesuntukkan waktu untuk membuatnya. Dan insyallah jika diizinkan oleh Allah s.w.t. tahun depan wan akan pastikan nama kawan-kawan yang tak dapat tahun ini akan berada di senarai teratas penerima okey!

Salam sayang,

2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sebulan sekali..mak oooii lamanya..

maknanya Na gune slalular sbb tu rosak..hehehe..

sama brandlar Wan tp husnul amik yg 1600watt..

Wan Amalyn said...

Na... hihihi

Oklah oghang ambik yg 1500watt utk guna sebulan sekali... ko kena ambik yg lebih besar capacity sbb ko guna selalu =P

Back to Top