5

Dirgahayu buatmu adikku...

Salam buat semua sahabat yang kucintai..

Hari ini…
pada tanggal 24 Julai di tahun masihi
dua puluh empat tahun yang lalu
telah lahir seorang lagi puteri
buat ayahanda dan bonda yang dikasihi
puteri bongsu tapi bukan yang akhir sekali

dia menjadi anak yang memikat
dia menjadi adinda yang manis
dia menjadi kanda yang tegas
(& brutal pada adik-adik lelakinya!)

dia menjadi pendorong
di saat semangat sudah kabur
dia menjadi penghibur
di waktu suka dan duka
dia menjadi sahabat
di setiap waktu yang kami kongsi bersama
dialah permata buat kami semua…

berkat asuhan ayah dan bonda
berkat bimbingan kekanda semua
kini dia sudah dewasa…
hanya doa dan harapan si kanda
moga hidupnya sentiasa ceria
di bawah payung rahmat Yang Maha Esa

R-amah
O-portunis
S-uci
L-emah-lembut
I-khlas
N-aif
I-dealistik
itulah gambaran sifat dan sikapnya

Khas buat adinda kesayanganku Wan Roslini… SELAMAT HARI LAHIR adikku… Kak La sayang sangat sama kamu… semalam… hari ini… esok dan selama-lamanya… kamu tetap jadi adik kesayanganku yang berkongsi suka dan duka. Kamu menempati tempat khusus dalam hati kak la selama-lamanya.

Moga terus tabah dalam mengharungi setiap cubaan dan dugaan yang mendatang. Moga jadi anak yang membahagiakan mek dan abah. Moga jadi adik yang memahami. Moga jadi isteri yang dikasihi. Moga iadi ibu yang penyayang… Moga jadi pelajar yang tekun berusaha.
(P/S: dan rajin buat assignment! jangan asyik suruh si-dia aje yang buatkan! hehehe)



lots of love...


5 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wan, Nini dah ada si kecil ker ?
Memang dia manis sekali... last jumpa pun msa wedding dia dulu kan?..




p/s kalu dia jer kesayangan..camne ngan Lida, Ros, Syukur, Ijat & kecik skali tu..? kecik ati kang...hehe

Wan Amalyn said...

Na,
hehehe anak dia dah setahun lebih dah... hujung tahun nanti dah masuk 2 tahun.

p/s : mereka (Lili, Lida, Rose, Ghafar (bukan Syukur), Ijat & Kerry) tetap juga kesayangan... =)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Syukur tu adeq sapa yek??
silap-silap....
dah lama lar...lupe tapi ingat gak yang lain.. (heee..hee.. malus-malus)

<< s| tED| >> said...

selamat hari lahit buat adik wan! :)

Wan Amalyn said...

Na,
hehehe mana oghang tau :P itu ler dah lama jugak tak jumpa ko kan?
Oghang lagi la sibuk memanjang ngan tah apa2 program :P

Na, meh la dtg shah alam... ada pesta buku selangor kat PNKS shah alam... bleh jumpa ngan ko! apa2hal kena calling2 dulu ler *wink*

tED...
Makasih ya mbak =) *bagi pihak adik*

Back to Top