0

Tentang Aysha

Salam semua,

Esok Aysha akan mengikuti rombongan sekolahnya ke TUDM, Sunflower Rice & Dominos. Seminggu sebelumnya ketika dia bawa balik borang kebenaran wan suruh dia tanya Papa dia boleh atau tidak. Dan selepas mendapat keizinan Papanya, setiap hari ketika wan ambil dia di nursery pelbagai benda dia khabarkan pada wan...

1-cikgu kata tak boleh bawa duit banyak, cukup sekadar bawa RM1. (tapi cukup ke untuk dia berbelanja & apa yang dia nak beli kat sana ya??

2-cikgu kata kena datang pagi-pagi kalau tak kena tinggal dengan bas.

Pendek kata setiap hari (sepanjang minggu ini) dia memang teruja dan tak sabar untuk ikut rombongan sekolahnya itu. Oh ya, bayaran yang dikenakan adalah RM60 untuk setiap pelajar. Dan tempat berkumpul adalah di USJ 11 (nursery/taska Nurul Izzah) jam 7.00 pagi dan dijangka balik jam 4.00 petang.

Hari ini, pagi-pagi buta (sebelum ke sekolah kebangsaan) dia sudah meminta kebenaran wan untuk membawa camera (pastilah milik wan!). Dengan alasan dia sudah pandai guna! Tapi wan la yang tak berapa nak harap kat dia.

Jadi... patut atau tidak wan beri dia bawa kamera digital wan?? Huhuhu sayanglah... atau wan harus beli kamera baru untuk dia?



0 comments:

Back to Top