0

Hari Persabahatan Sedunia..

Salam semua,

Semalam wan mendapat kiriman sms daripada seorang sahabat...

tegur aku jika aku mulai sombong..
tegur aku jika aku mulai angkuh..
tegur aku jika aku salah..
kerana aku masih sangat perlukan sahabat seperti kamu
hari ini, esok dan selamanya..
"Selamat Hari Persahabatan Sedunia"


(kirim ini ke semua teman-teman yang kamu sayangi, jika aku salah satu nya, kirim balik ya! Lihat berapa banyak yang kamu dapat balasan. Kalau lebih dari 7, berarti kamu patut disayangi)


Pertama sekali wan mohon maaf padanya, kerana wan tidak membalas kiriman smsnya. Itu bukan bermakna wan tidak sayangkannya... wan sangat sayangkan semua sahabat-sahabat wan termasuk dia... tidak ada benda lain dalam dunia ini yang dapat menyukat paras kasih sayang wan terhadap semua sahabat yang sangat-sangat wan sayangi ini.

Wan jadi tertanya-tanya, kenapa ya perlu ada SATU hari untuk hari persahabatan? Bukankah kita bersahabat setiap hari selagi Allah mengizinkan kita menghirup udara di bumi yang bertuah ini? Selagi Allah meniupkan ruh untuk kita berkasih sayang ini?? Ketahuilah walaupun wan tidak membalas kiriman sms dan mengirimkannya kepada sahabat-sahabat wan yang lain... tidak bermakna wan lupa, kalian sentiasa ada dalam hati wan!!

Jadi sebagai tanda ingatan dan kasih sayang wan terhadap dia dan semua sahabat-sahabat yang wan sayangi... ketahuilah KAMU ADALAH MOMEN TERINDAH YANG TERCIPTA DALAM HIDUP WAN! Sayang kamu semua... Wan tidak akan menyebut satu persatu siapa nama kamu yang terukir indah dalam hati wan, andai ada terselit satu perasaan indah kamu pada wan, ketahuilah seluas langit angkasa itulah umpama kasih sayang wan untuk kamu juga. Selama-lamanya kamu adalah sahabat wan yang paling wan sayangi!


0 comments:

Back to Top