0

CNY Special ~ Day 3

Day 3 ~ Eye On Malaysia

Hari ni... aku bawak si Aizat naik Eye On Malaysia di Tasik Titiwangsa. Dah le terpaksa pusing tasik nak cari tempat parking... last2 parking kat area Asrama Rose dulu kat Kolej UKM. Kami menapak untuk ke Eye On Malaysia... dari jauh lagi dah nampak punyalah panjang barisan nak beli tiket...!!! kalau ikutkan hati tak mau aku nak bersesak dengan orang ramai tu... tapi pikirkan kesian kat si Aizat... terpaksa le aku beratur gak. Bayangkan setelah beratur hampir 1 jam lebih... barulah tiba turn kami beli tiket... tapi kena beratur nak naik lak..!! si Eisya sampai boring2... sampai aku kena dukung...!!! dah lah berat...!!! yang orang tu... dah muka semacam... terpaksalah aku gggrrr je...!! *dalam hati je la...*

Bila naik... sib baik banyak pusingan gak... boleh le nak tengok panorama bandaraya kl dari atas... walaupun tak semuanya boleh nampak... sebab, aku tak nampakpun subang jaya :D lepas tu... ingat nak naik kuda... tapi tiket pulak dah sold out, sebab orang ramai time2 cuti ni. Sian kat kuda dah protes2 tak nak ikut arahan tuan... agaknya dah penat asyik kena pusing taman je.. :D

Kami balik ketika hujan mulai renyai2... dan setiba di kereta hujan lebat mulai turun... sib baik sempat sampai. Lepas tu kami menghala ke Ulu kelang... aku nak makan nasi ayam hainan... dah lama tak makan nasi ayam yang sedap tu... nyum nyum nyum. Kami balik dengan perut kenyang... tapi penat jalan tak abis lagi... :P

Esok ada satu hari lagi cuti... tengah pikir nak buat apa lak..!!

0 comments:

Back to Top