0

Sheema & Subang Parade

Hari ni lepas kerja & ambik eisya kat nursery... aku jumpa Sheema kat subang parade. Dah lama tak jumpa sheema... last aku jumpa dia masa dia buat open hse raya ari tu. Sebenarnya dah banyak kali janji nak jumpa... tapi tak gak jumpa2 kali ni... kami nekad... ON... jumpa kat subang parade.

Kami lepak kat McD sebab kat situ ada tempat main budak2... boleh le aku borak ngan sheema tanpa gangguan si eisya. Bila dah lama tak jumpa... banyak la cerita yang nak dikongsikan... dari hal anak2, hal member2 yang dah lama tinggalkan... hinggalah ke hal arwah kak ja. Kami pernah beberapa kali plan nak gi kuantan... & singgah kat umah kak ja di maran tapi tak menjadi2.

Tengah dok borak2 ngan sheema... tetiba aku terpandang kelibat seseorang... seperti familiar je mamat sorang tu... dengan rambut berkaratnya... dengan purse panjang di tangan... aku cakap kat sheema... lepas tu dah jadi misi kami lak... dok perati mamat sorang tu.

Dua tiga kali mamat tu lalu lalang kat ruang legar depan mcD. Kali pertama ada le aku perasan ngan budak2 dari arah parkson menghala ke mana aku tak sure... lepas tu dari arah mana lak... menghala ke parkson... tapi kali ni dia sendirian... lepas tu menghala lak ke mesin atm yang terletak di belakang mc'D... lepas tu menghala ke mana lak... aku dah malas nak ambik tahu. Korang nak tahu tak sapa mamat tu...?? AZNIL HJ NAWAWI...!!!

Lepas lepak kat mc'D aku ajak sheema ke MPH... saja nak tengok ada tak buku siti hazneza yang terbaru tu... tapi tak dak..!! tapi sempat le si eisya ambik satu buku untuk dia... hukhukhuk... sib baik 5.90 je... sebab aku belum gaji lagi... dan makan tadi pun sheema yang belanja aku... hehehe sayang kat sheema... mmuuaahhh....

Lebih kurang jam 9.00 malam kami beredar dari subang parade... moga2 lepas ni kami akan jumpa lagi...

0 comments:

Back to Top