0

Hepi Besday...

Malam tadi aku dok kemas kertas yang ntah apa2 kat beg bimbit aku... tetiba aku terjumpa list nama adik beradik aku termasuk Mek & Abah, Ipar2 & anak2 buah aku lengkap dengan no ic sekali. Sebenarnya dah puas aku cari tapi aku lupa kat mana aku letak [sebenarnya list tu aku dpt untuk membuat tempahan tiket flight Air Asia ke sabah ari tu]... & dah jadi habit aku, suka conteng kat kertas kalau aku tengah boring giler & tak tau nak buat apa... baru aku perasan, bulan Feb ni ada 2 ahli keluarga aku yang sambut besday... huk huk huk... teruknya aku..!!

Untuk adik aku si Ghafar yang sambut besday yang ke-21 pada 10 Feb lalu, Moga Jadi anak yang soleh, Moga jadi contoh teladan yang baik untuk adik2, Moga terus suksess... & Moga dapat sambung study bulan Julai nanti. Untuk anak buah aku [anak Lili kat Bangi]... Mohd Shahrul Irham yang sambut besday yang ke-3 pada 13 Feb... hepi besday E'am cayang... sorry mummy lupa...!!!
Lepas ni aku MESTI kena letak reminder kat hp aku...!!! At least 1 hari sebelum ari bersejarah tu... :(

0 comments:

Back to Top