0

... ... ... ...

Salam semua,

Dua tiga hari ni, wan asyik sedih aje! Banyak benda yang sedih-sedih datang sekaligus dalam hidup wan.

Sedih fasal Aysha. Ralat. Terkilan. Semua ada... tapi benda dah lepas, dah tak boleh nak ulang balik... terpaksalah terima walaupun dengan hati yang sedih.

Sedih fasal... fasal apa lagi ye? ada la... tapi biarlah sedih ni wan simpan sorang-sorang. Sesungguhnya apa yang baik/gembira sahaja wajar dikongsi bersama, tapi yang tak baik tu toksah la nak panjang-panjangkan, buat hati wan tambah sedih!. Wan hanya mahu gembira. Wan hanya inginkan bahagia, jadi sebelum wan perolehi semua itu wan harus berkorban betul tak? Jika sedihku itu adalah bahagiamu, wan akan pilih sedih! Asalkan dia bahagia.

** ** **

Oleh kerana wan tak tahu nak tulis apa di sini, jadi wan akan buat satu segmen :Aku & Kenangan: Wan akan bercerita tentang seputar kehidupan wan di masa lalu. Tentang pengalaman yang wan kutip sepanjang jalan menuju ke masa depan.

Sebenarnya wan ketandusan idea nak tulis n3 tentang apa. Balik-balik apa yang wan buat hari ini, balik-balik mood wan hari ni... bosankan bacanya? Jadi daripada wan dok merapu benda yang bukan-bukan baiklah wan tulis sesuatu yang dekat dengan wan. Rasanya wan tak perlu bimbang kerana teratak ini tak ramai pengunjungnya. Jadi kebarangkalian mereka yang kebosanan dengan celoteh wan juga tak ramai... hahaha


** ** **

Dan semalam (ahad 15 Nov) wan sempat menyertai bengkel yang dianjurkan oleh adik-adik kita di Institut Pendidikan Guru Malaysia di bangi. Peluang menyertai Bengkel Penulisan Buku 'BEKELIS' 09 datang bagaikan bulan jatuh ke riba. Projek anjuran Lujnah Penerbitan & Publisiti dengan kerjasama Jemari Seni Publishing itu merupakan satu pengalaman baru yang amat berguna.

Cuma satu... wan tak punya DISIPLIN yang tinggi... itu masalah wan dari dulu sampai sekarang. Bukan tak cuba, pernah cuba, tapi tak pernah mendatangkan hasil... rasanya wan harus kuatkan semangat lagi kot!

** ** **

Selamat Hari Lahir buat adinda Lida yang sambut hari jadinya semalam (15 Nov)... =) Doa dan harapan wan agar dia sentiasa bahagia di samping keluarga tercinta, moga dia sentiasa dimurahkan rezeki, moga dia sentiasa dalam rahmat-Nya. aminnn

Minggu depan giliran my Aysha. Tak tahu nak buat apa. Dan rasanya wan tak buat apa-apapun kot! cukuplah sekadar belikan dia sebiji kek... tak pun masak kek dengannya memandangkan hari lahirnya jatuh pada hari ahad. Atau ajak saja sepupu-sepupunya pakat datang makan kek? tengok la macam mana!! no money no talk hahahaha =)


Oklah stop sini dulu... lagi banyak lagi merapu wan!!

0 comments:

Back to Top