0

Terima Kasih...

Salam buat semua sahabat yang kucintai...

Semalam wan sempat meluangkan masa berhujung minggu bersama gengkicap yang menyambut ulangtahun kelahiran mereka yang pertama. Tahniah GK moga terus aktif. Majlis yang diadakan di Aras 3 Food Court Maju Junction berjalan dalam suasana yang santai dan penuh ceria. Terima kasih kalian GK kerana sudi jemput kami. Moga tahun depan... akan jemput wan lagi... hehehe

Wan juga dapat hadiah daripada NB Kara sempena dengan kejayaan wan menggondol tempat pertama peraduan ‘Setiap Jumaat’ (hahaha bunyi macam peraduan besar-besaran pula). Jutaan terima kasih pada kak yati yang mewakilkan pada kak Sue menyampaikan hadiah. Tak sangka dapat semalam… hehehe ingatkan kena tunggu en. posmen datang bawa bingkisan hadiah! Rupa-rupanya ada kejutan! Terima kasih daun keladi... insyallah kalau ada peraduan uar-uarkanlah lagi.

Wan juga ingin merakamkan penghargaan dan jutaan terima kasih buat kawan-kawan yang wan sayangi. Terima kasih atas hadiah-hadiah yang anda berikan pada wan sempena hari lahir wan yang lalu! Tanpa hadiahpun anda semua tetap jadi kawan kesayangan wan dunia dan akhirat... Insyallah.

Tapi wan lebih rasa bersyukur atas kurniaan Allah pada wan dengan menghadiahkan persabahatan ini sebagai hadiah hari lahir tak kira tahun lepas, tahun ini mahupun tahun-tahun yang akan datang. Moga ikatan persaudaraan ini akan terus utuh sampai bila-bila.

Tapi wan tetap nak sebutkan juga nama... sebagai tanda penghargaan yang tidak terbatas hanya dengan ucapan TERIMA KASIH. Buat kaksu, kakyah, pink & nacha... salah satu bantal itu telahpun di'chup' oleh my Aysha. Nacha... tudung tu cantik... tapi kepalanya besar! hehehe. kaknOtie... kainnya sweet banget! sukaaa... iejay... keknya wan tak sempat nak makan, entah masa bila my Aysha makan wan sendiri tak sedar! huhuhu kaknOOr... keknya sedap syyy wan makan sampai 2 potong... hehehe Tapi sesungguhnya kasih sayang dan kehadiran kalian di sisi wan adalah hadiah yang tidak ternilai yang wan perolehi setiap tahun.

Wan sayang anda semua...


lots of love...


0 comments:

Back to Top