2

countdown... 1... + powerpoint

Salam hari jumaat... penghulu segala hari... buat semua sahabat yang dicintai.

Hari ini, setelah beberapa lama tidak dihadapkan dengan perisian powerpoint, aku telah diberi tugas oleh bos baru untuk menyediakan 'bahan' untuk dia present kat client.

Alahai selepas beberapa tahun tidak menggunakannya terasa kekok pula, padahal dulu-dulu ini antara 'kerja' yang paling aku suka... teringat masa kerja kat office lama bila setiap jabatan kena buat presentation, jadi inilah kerja yang diserahkan pada aku! (aku lagi suka daripada diberi tugas untuk bercakap dihadapan rakan-rakan sekerja yang lain jabatan... huhuhu seram beb!)

Setengah hari membuatnya, rasa bagaikan betapa tidak produktifnya aku! huhuhu nak kena practise lebih kerap nih! tapikan... baik la aku pretend tak pandai, jadi next time aku tak disuruh membuatnya lagi... betul tak?? hehehe wan mengelat!! syyyy!!

tinggal 1 hari lagi.... yay!!


lots of love...


2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

xpe wan, refresh balik...Na kat cnie plak...tak habis2 kena ngadap menda maklah tu...ofislama+ofisbaru...

Wan Amalyn said...

huhuhu Na... segala skil dah lari la... nak kena buka kitab la...

Back to Top