0

my 1st scrap photo =)


Photobucket

Heya!! =)

thanks to JiD yang selalu buatkan fotonya nampak menarik!! so sementara melayan mata yang tak mau lelap lagi... aku cuba buat scrap photo untuk pertama kalinya. Agak memakan masa untuk menyiapkannya tapi at last siap juga (walaupun tak secantik photo-photo yang adinda JiD buat!! hehehe)

FYI : foto ni di ambil di mines petang tadi sementara menunggu pesanan. Makan Kenny Rogers kat tepi tasik... & my Aysha sibuk nak naik boat! Lain kali ya!!

Oh ya aku ke sana kerana ada pesta buku, selain nak belikan my aysha series peter and jane nya (tapi hampeh tak ada pun!!) sempat juga aku grab buku Khairyn Dame Zoete Sarah & ambil buku yang aku kirim pada kakyah (Rembulan Berdarah karya Anita Aruszi) serta ambil buku Sakti Cinta juga karya Anita yang kaknOtie tolong ambilkan daripada kak Uda. Tapi frust la... condition buku itu tidak sebagaimana yang aku bayangkan... nak baca pun dah tak dak mood uuuwwaaaa tension!!!!

oklah... nak stop dulu... till then.... daaaaaa

0 comments:

Back to Top