0

ulat buku gathering

28/1 ~ seawal jam 9.00 pagi aku dah kluar dari rumah... dan hala yang dituju... mana lagi kalau bukan sogo tempatnya... Hari yang telah mencatat sejarahnya yang tersendiri... yang akan menjadi kenangan yang paling indah dalam hidup aku.

Ulat buku gahtering yang ke- *berapa ek..?? aku pun dah tak boleh nak kira... tapi yang pastinya tiap kali acara berlangsung ahli bertambah ramai... tapi aku suka!! bermakna bertambah lagi kenalan dari alam maya ke alam nyata... alam yang aku boleh peluk sorang2 erat2.

Perjumpaan kali ini x-tra special... selain untuk meraikan besday kaknOOr, izzul & ruby yang bukan mudah untuk melaksanakannya... sebab nak kena rahsiakannya dari besday gurls tu... selain untuk meraikan kelahiran baby baru... Dua Dunia JiD & 5t5b Hlovate... yang paling special... penampilan istimewa Datin Pink yang sanggup turun ke kl semata2 nak hadiri gathering ini. *peluk pink kuat2*.

Akhirnya... impian jadi nyata. tidak perlu lagi aku bermimpi untuk peluk pink di alam maya... aku dapat peluk pink secara live... klu ada video cam... nak je aku videokan detik bersejarah itu... tapi takpa lah... yang pastinya kenangan itu akan terpahat kukuh dilipatan sanubari aku. Dan sebelum dia jumpa geng2 yang lain... aku dapat jumpa Pink dulu & siap supping lagi kat Grd Floor Sogo yang tengah meriah ngan salenya...!!!

Acara bermula... tak tahu start jam berapa tapi yang pastinya aku merasakan masa bergerak tersangatlah pantasnya... sedar tak sedar... aku terpaksa undur diri dengan hati yang berat... berat nak tinggalkan Pink yang entah bila lagi akan bersua muka... rasa macam banyak lagi yang nak aku sembangkan dengan pink... berat nak tinggalkan kawan2 yang masih meriah bertukar cerita... sedangkan aku terpaksa undur diri. Moga2 akan ada lagi perjumpaan yang seumpama ini di lain hari.

0 comments:

Back to Top