0

Sharifah Hannan Sofiyya

Hari ini aku sepatutnya menghadirkan diri ke perjumpaan yang diadakan di suatu tempat di kl... tapi di saat akhir aku rasa m*al** lak nak join... daripada ke sana baik aku gi tengok baby baru kat Taman Shamelin Perkasa Cheras.

Dari rumah aku singgah isi minyak penuh2 mana tau kalau sesat... & minyak abis tak dak la ada orang kena tolak pulak kete comel aku tu. Kali ni aku bawak escort... si syamalyn *hehehe nama baru buah hati aku* Aku singgah ambik wabbit kat umah dia dan terus ke sogo untuk ambik kak nOOr.

Selepas berpusing 2-3 kali... akhirnya kami tiba ke destinasi yg dituju. Kedatangan kami di sambut dengan ceria oleh tuan umah.... *peluk tuan umah kuat2... windunye* dan baby baru... eeee comeinye... geram aku tengok... si comei tu Sharifah Hannan Soffiya... ampun bonda dia kalau salah eja..!! Biasalah... kalau dah bertemu... topik yang selalu jadi perdebatan adalah pasal buku... agaknya kalau jumpa tak borak pasal buku memang tak sah kot... Lebih kurang jam 1.30 kami beredar untuk memberi peluang kepada tuan umah untuk berehat.

Kami singgah makan kat sogo... tingkat 6 food court... thank you very much kak nOOr yang dengan murah hati belanja aku dan syamalyn aku makan... nyum nyum nyum... kenyang perut & hati pun senang dapat jumpa.

('o',)

0 comments:

Back to Top