2

Sedih

Kenapa aku sedey... akupun tak tahu aku sedih pasal apa. Tiba2 aje aku rasa sedih dan keseorangan padahal aku ada ramai kawan. Kawan...??? betul ke aku ramai kawan??? Aku tak tahu perasaan mereka pada aku... walaupun aku sayang sepenuh jiwa aku pada semua kawan-kawan aku... tapi bagaimana perasaan mereka terhadap aku??? adakah sama dengan apa yang aku rasa terhadap mereka... atau hanya sekadar untuk mengambil hati aku...???

Kenapa aku sensitif sangat??? Kenapa aku mudah terasa dengan perkara yang sememangnya bukan untuk aku...?? Aku tak mahu rasai perasaan ini... aku nak jadi orang yang bersemangat kental... tapi hari ini kenapa semangat itu sudah terbang jauh dari aku... di mana semangat yang sentiasa menemani aku??? Aku rasa nak marah... tapi aku nak marah pada siapa??? Tiada sesiapa yang menyakitkan hati aku. Apa dah jadi pada aku ini...???

Oh Tuhan... ampunilah dosa2 aku... jauhkanlah aku dari sifat ini. Aku mahu jadi orang yang berhati baik dan sentiasa berbaik sangka walau pada musuh aku sekalipun... (aku ada musuh ke???).

2 comments:

Anonymous said...

call it the bluesssss :D

Wan Amalyn said...

tea drinker... hopefully, it's only once in a blue moon... feel like crying... :(

Back to Top