0

Carrier Dealer Dinner Yr2009

Salam semua,

Malam tadi wan menghadiri majlis makan malam yang dianjurkan oleh Carrier (Malaysia) Sdn Bhd bagi meraikan semua dealer-dealernya yang telah berjaya mencapai sales lebih daripada RM1 Mil.

Kali ini dinner diadakan di Holiday Inn Shah Alam (Glenmarie). Pertama kali wan attend di sini kerana sebelum-sebelum ini, acara diadakan di Sheraton Subang.

Apa yang wan nak cerita tak lah menarik manapun. Selain makan-makan (tapi tahun ni makanan dia kureng sikit la), apa yang wan suka dengan majlis ni adalah... dapat jumpa ex-colleague yang setahun baru dapat jumpa sekali itupun sebab ada dinner nih.

Sampai-sampai aje wan di perkarangan lobby hotel, manusia pertama yang wan nampak atau dia nampak wan adalah Jimmy Ong. My ex-bos! huhuhu tak boleh nak sembunyi muka atau buat-buat tak nampak sebab dia yang tegur dulu... "cik wan!!!"

Lepas tu jumpa Choon Ghan (Service Divisional Manager), juga my ex-bos iaitu Jimmy's bos... wan report pada Jimmy dan Jimmy report pada dia. Lepas tu jumpa dengan SC Lim... Lepas tu jumpa dengan Andrew John Almady (Hungary guy!) Lepas tu jumpa Gui, Chuah, Gopal, Tommy Wong, KT Ling... lepas tu sorang demi sorang datang...uuwwaaa tak sangka mereka masih ingat pada wan!

Tapi yang paling tak sangka, jumpa dengan my ex-boyfren (hehehe jangan la sirman baca!) Albert Tee. Wah! memang tak sangka dia masih ingat pada wan selepas hampir 10 tahun tak jumpa dia!

Psst... wan... siapa Albert tu?
Oh, Albert ni adalah adik pada Jack Tee, anak kepada Tony Tee... hehehehe Rina tau la kot sapa dia!

Siapa lagi ya... Ooo wan jumpa dengan Mei Yin, sebab dia yang jaga registration counter (ini kerja Rina, kalau dia ada... hehehe). Jumpa dengan Ms Leong! wah tak sangka anak dia dah 4 orang!. FYI anak sulong dia sebaya Aysha.

Oh! wan nampak Najmi Cheok tapi tak sempat nak say hi hi to him sebab nampak dia ketika majlis dah bermula.

Tahun ni my bos naik pentas terima award untuk sales RM3Mil. Dan Pan Sarawak masih lagi mengungguli carta sebagai Dealer Of The Year dengan kutipan sales sebanyak RM12Mil. Memang susah la nak compete dengan Pan Sar yang setiap tahun naik pentas terima award yang sama.

Majlis berakhir dengan acara yammm sennngg, tapi wan keluar awal daripada tu sebab nak balik tengok Criminal Mind! hehehe lebih kurang jam 10.30 malam wan dah sampai kat rumah. Tapi yang wan ralat sangat, sebab wan boleh terlelap ketika nak tahu endingnya... uuuwwwaaaa memang tension giler!!! gggrrrrrr


0 comments:

Back to Top