0

Pesta Buku & Accident

Hari ni... balik dari BF kat PWTC, dah dekat nak sampai rumah aku terlanggar budak yang tiba2 keluar ntah dari mana... terus terkam ke arah kereta aku. Nasib baik aku tak bawak laju mana... ye lah kawasan blok aku ni budak2 bukannya takutkan kereta... kita yang kena hati2 dengan derang...!! Lagipun sebelum tu aku dah berhenti sebab beri laluan pada pajero nak parking.

Nasib baik tak serius mana... cuma melecet... tapi aku... dah mengigil dah sebab terkejut. Call hubby aku suruh turun bawak budak tu gi klinik... balik2 aku lak yang kena marah... eee geram betul aku... aku bukannya sangka benda dah nak jadi..!! :s Last2 bapak budak tu bawak gi sendiri..!! Tu lah orang kata... malang tak berbau..!!

******

Esok 30 April 2007

Adalah hari lahir hubby aku yang ke..??!! hehehe *sapa yang kenal hubby aku tau la umur dia berapa.. :P **
so buat PAPA.... hepi besday moga panjang umur murah rezeki dan bahagia selalu di samping Mummy & Eisya... lots of luv from Mummy & Eisya

Note: terpaksa post n3 awal takut aku lupa...!!

0 comments:

Back to Top