0

Hari Penuh Emosi

Hari ni boleh dikatakan hari penuh emosi berlaku pada aku. Pagi2 aku dah bengang ngan orang tu... ntah nape aku betul2 terasa hati... huhuhu sedihnya.

Sampai office... nasib baik aku diceriakan dengan special delivery oleh 'yang' knOOr... *peluk knOOr kuat2* sayang kat dia... lepas tu call knOOr... borak2... chit-chat.. chit-chat... huh..!! lega sikit rasa hati.

Tengah hari... buat tag tima kasih untuk 'bunjut' GJ... hehehe bukannya tak dak kerja... berlambak..!! tapi mood dah tak nak nak buat kerja. Paksa diri buat... tapi asyik silap je... boring... stop... buat le tag tu :D

Petang sikit... si boy balik ngan CD dari wabbit... hehehe malam nanti insyallah nak siapkan CD... harap2 ia sesuatu yg 'comey' untuk dikenang. Tak sabar nak tunggu hari tayangan nya nanti...

chaiyok..!! chaiyok..!! moga aku terus ceria..!!

0 comments:

Back to Top