0

dwi novel & peristiwa hujung minggu

Semalam se-pagi kat klcc sempena pelancaran novel terbaru kaki novel. Cerita lanjut klik sini.

Balik je dari klcc singgah Giant Subang beli beras yang dah abis kat rumah... hehehe bunyi cam rajin je aku masak.!! Lepas tu sebab dah janji nak bawak eisya gi taman... kenalah cari Mc D yg ada 'taman'. Lepas tu singgah lak kat Mc'D Taipan... huhuhu 'section close for besday party'... Pujuk eisya pergi lain kali sebab aku dah penat sangat nak gi Subang Parade... umpan dengan kaler pensel & sharpener baru... dia dah ok... huhuhu selamat aku.

Sampai je kat rumah, Eisya dah mengadu nak demam... huhuhu jangan le melarat... tak sanggup aku nak layan karenah dia. Tengok2... belek2 2 novel... letak balik... penat ar nak concentrate... surf internat... umah pertama yang aku tuju... umah syud. Nak tahu pasal usamah&iman, lisa&azril... huhuhu tension...!!! tak sabar nak tau sambungan dia... ni yg tak larat nak tunggu ni...

Lepas tu cari lagu... http://www.imesh.com mana tau ada lagu yang sesuai untuk 'the making of ~ Alang & Nuha VCD version' dapat le lagu Permata Untuk Isteri by kopratasa... sambil2 tu carik lagu untuk sendiri gak... hehehe

Apa lagi ek... hah..!! datang office pagi ni... kena lak MONDAY BLUESS....!!! malasnye nak wat kerja... :(

0 comments:

Back to Top