0

Hari ini...

huhuhu dah lama aku tak merasa bermalas2 pada hari ahad. :D sebab selalu sangat ada 'program - yang rugi kalau tak join nye' dijalankan pada hari ahad..!!

Pagi ni... aku gi potong rambut... setelah berbulan2 tertangguh. Tempat yang selalu aku gi adalah kat Geena Saloon yang kat SS14 Subang Jaya. Aku agak dah setahun lebih kot aku tak gi sana... yelah... last aku potong rambut, aku potong ala 'boy-cut' hinggalah rambut aku dah panjang melebihi paras bahu... sesuatu yang jarang berlaku.!! Hari ni... sekali lagi aku potong pendek..!! hinggakan Amoi yang nak potong tu tanya aku... "tak sayang ke... tak cantik la..." eee banyak songeh lak amoi tu... sukahati aku la... rambut aku...!! Aku prefer rambut pendek sebab senang nak uruskan. Komen si Eisya lak... eee rambut mummy macam boy la... hehehe

Balik dari potong rambut... bereskan kerja rumah... lepas tu aku cakap kat anak aku... "jangan kacau... mummy nak tidur" eee syoknye... dah berkurun rasanya aku tak tidur siang hari di hari minggu. Anak aku lak sporting... hinggalah aku terjaga lebih kurang jam 5 petang... kira okey la dapat tidur dalam 2 jam... :D

Petang ni lak... tak tahu dah nak buat apa..!! Malam ni nak tengok Supernatural...!!!

0 comments:

Back to Top