Rumah Baru

Semalam aku 'naik' rumah baru... aku namakan ANJUNG. Nama ini idea dari rakan2 borak. Mulanya aku tak nak announce kat sapa2 dulu sebelum rumah itu siap untuk kunjungan tetamu.. yang tahu cuma WanZ... entah macam mana Kak Su boleh tahu... dan dia jemput semua rakan2 kat dangau untuk melawat ke rumah baru aku itu. (sebenarnya aku malu nak announce dulu sebab masih banyak yang perlu aku buat untuk mencantikkan rumah itu sebelum menjemput tetamu datang...) Anyway thanks Kak Su kerana sudi datang ke rumah Wan...(sayang kak su)

Sebenarnya rumah itu adalah untuk aku review buku yang telah aku baca. Rumah itu juga untuk memudahkan WanZ... (awak tahu apa maksud saya..!!). Tapi aku amat bersyukur dengan kelahiran rumah baru aku ini.

Ucapan setinggi2 penghargaan buat : Kak Su @ Makcik Raja, Kak Noor, Nawwir, Anim, Spec, Pinkjambu, Em, Izzul, Redsportcar, Klena & rakan2 lain yang sudi menjadi kawan aku... semoga perhubungan ini tidak akan terhenti disaat computer di matikan..

1 comments:

Noor Suraya said...

seronok tau bila dapat potong reben rumah orang walaupun tak diundah ahaks... sayang wan juga :)kaksu

Back to Top