0

Tawaran menarik sempena KLIBF 2011 di booth Jemari Seni

Salam semua,

Buku Umum (Novel Pra-Cetak)

(novel terbaru Hlovate ~ Contengan Jalanan hanya sebuah novel (bukan 2 sebagaimana muka kulitnya ~ 2 cerita dalam satu novel ~ 2 sudut pandangan Fend & K-square)


Sempena pesta buku yang sedang berlangsung sekarang sehingga 1 Mei 2011, inilah antara pilihan menarik yang menanti kalian di booth Jemari Seni. Novel pra-cetak yang belum ada di kedai-kedai buku lagi. Hanya ada khusus di PWTC. Setiap novel baru terbitan tahun 2011 diberi diskaun 20% dan jika kalian membeli 3 buah buku (baru - terbitan Januari hingga pra-cetak) akan diberi satu beg 'bergaya' (paper bag)

Si Manis 17


Selain daripada itu, Jemari Seni juga memperkenalkan produk terbaru 'Si Manis 17'. Untuk pengetahuan semua, novel-novel ini bukan sekadar untuk remaja (si Manis 17) sahaja, tetapi ia juga sesuai untuk dibaca oleh segenap lapisan umur. (Psst kaksu kata, salah satu cara untuk 'awet muda' adalah dengan membaca bahan bacaan yang segar bak si manis 17... hehehe)

Setiap novel ini dijual dengan harga runtuh RM14 sebuah (harga sebenar RM17). Dan untuk kalian yang berani mencuba, boleh dapatkan kesemua koleksi (4 buah) ini dan anda akan dihadiahkan dengan sebuah paper bag 'bergaya' dan satu kipas 'berlagak' hehehe.

Oh ya! untuk anda yang ingin dapatkan novel-novel lain sebagai koleksi, anda akan diberi diskaun 30% untuk kesemua novel-novel terbitan tahun 2006 - 2010. Apa lagi ya?? rasanya kalian kena datang dan tengok sendiri baru syok kan??

Jadi... datanglah ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 dan jangan lupa singgah di booth Jemari Seni yang terletak di Dewan Tun Hussien Onn (bersebelahan dengan eskalator/pentas utama). Jumpa anda di sana ya!!


0 comments:

Back to Top