0

Sukan oh Sukan...

Hari ini... aku yang berkobar2 mana taknya si Eisya yang nak main sukan aku yang terlebih excited. Disebabkan hari ni aku kerja, hubby aku yang akan bawak dia ke Padang MPSJ tempat di mana Temasya sukan tahunan kali ke-8 Kafa Integrasi, Tadika & Taska Islam Nurul Izzah akan berlangsung.

Seawal jam 7 pagi aku dah kejutkan eisya... nasib baik dia tak meragam mandikan dia... pakaikan baju sukan... pakaikan kasut baru & tunggu hubby aku bersiap. Disebabkan hari ni hari sabtu... aku tak perlu terkejar2 ke office.

Lepas eisya pergi, lebih kurang jam 7.30 pagi... aku pulak bersiap nak ke office. Dalam dok bersiap, tak sempat lagi nak gi office masa tu lebih kurang jam 8.30 pagi si Eisya dah balik... uiks apahal lak..?? si bapak dia dah muka semacam... aku tanya eisya tak nak jawap... aku agak... tak nak main le tu..!! Si Eisya ni bukan boleh harap... belakang je ok... tapi bila dah tengok orang ramai... mula la malu...!! huhuhu anak aku... buat penat je terkejar2 cari kasut semalam... :'(
Apa2pun at least si Eisya dapat kasut baru... :)

0 comments:

Back to Top