Hari Ini Dalam Sejarah


Hari ini tanggal 7 Mac 2006.... tiada apa yang istimewa..... tapi hari ini dengan rasminya aku mempunyai blog aku sendiri.... Amalyn adalah nama puteri tunggal aku... Tak tahu nak guna nama apa....

Banyak lagi yang perlu aku pelajari tentang blog ni..... nanti2lah bila dah senang sikit dari tugas2 pejabat aku akan buat yang lagi baik dari ini.... untuk hari ini... inilah yang seadanya...

Gambar ini aku ambil pada 26 Feb 2006 di Mc Donald Shah Alam ketika aku ke sana untuk bertemu dengan penulis pujaanku... kaksu (Noor Suraya). Betapa seronoknya aku... Aku juga sempat bergambar dengan kaksu... baiknya kaksu walaupun pertama kali bersua muka... seolah2 aku sudah kenal lama dengan beliau... Aku juga sempat bertemu dengan penulis Najwa Aiman. Sempat le aku mintak autograf mereka...

1 comments:

noor said...

Salam buat Wan,
tahniah ada blog... tak tahu, Wan orang Pasir Pekan... kaksu ada kawan kat sana, namanya Wan Noor Saadah Wan Jaafar). kaksu pernah pun pergi makan kenduri kat sana...

ahaks, emak Aliya pun asal orang pasir pekan...

tak sangkakan... Izzul tu rakan sedorm... tentu banyak cerita! nanti-nanti Wan pula yang menulis....

Back to Top