0

Anekdot

16 Januari
Dapat jemputan daripada kak yati (Norhayati Berahim) yang mengadakan sambutan ulangtahun anakandanya Qaisara aka Teta. Juga sambutan ulangtahun kelahiran mereka-mereka yang berulangtahun di bulan Januari.

Seronok! Selain dapat makan, juga dapat jumpa geng yang sama-sama datang. Kami berborak sambil makan tanpa malu... hahahaha

Jutaan terima kasih saya ucapkan pada tuan rumah, kak yati serta kak sue yang sudi jemput saya dan keluarga.

22 Januari
Hari ini merupakan Birthday Lili adik saya.
Happy Birthday Li, moga sentiasa dalam rahmat-Nya!
Aku sayang ko!

Hari ini adalah hari sabtu, lepas kerja sirman kata nak ke Putrajaya ambil gambar, memandangkan saya yang tiada program apa-apa ikut sajalah! Sementelah Aysha pula macam bosan saja duduk kat rumah. Jadi saya, berbekalkan buku Tok Janggut & Aysha dengan skuternya, kami buat aktiviti kami sementara sirman ambil gambar.

Malamnya kami ke Bangi makan satay kajang.
Kemudian melencong sikit ke Bandar Baru Bangi rumah kakyah ambil 'stok' (novel) yang saya kirim. Jangan ditanya bila masanya saya nak baca sebab saya memang tak ada jawapannya. Tapi insyallah saya akan cuba curi-curi masa untuk membacanya. Kalau tidak macam mana saya nak capai matlamat 50 novel untuk tahun 2011 ini ya tak??


24 Januari
Dapat surat daripada company. Alhamdulillah rezeki untuk saya ber'shopping' :)

0 comments:

Back to Top