0

Penangan Pencinta Wanita...

Semalam aku menghadiri majlis perkahwinan sepupu hubby aku kat Batang Kali... Sebagaimana majlis2 kahwin yang lazimnya majlis di bandar2 atau kampung2... mesti ada sessi karaoke [kecuali kat kampung halaman aku]. Apa yang menarik yang nak aku kongsi bersama kawan2 adalah sessi kat rumah sepupu hubby aku ni adalah 'live band'.

Aku yang sampai dah lewat... setelah hampir selesai majlis kahwinnya... so banyak acara yang aku dah terlepas... sedang enak menjamu selera... aku dihidangkan dengan acara nyanyian... yang romantiknya pengantin lelaki menyumbangkan suara & dedicate lagu tu untuk isteri tersayang... Eeee romantiknya...!!! & lagu yang dia dendangkan adalah lagu kegilaan anak2 muda sekarang *termasuk anak dara aku tu* apa lagi kalau bukan lagu Pencinta Wanita...

***********

Pecinta Wanita
Artist: Irwansyah

Ku temukan dalam pencarian
Cinta sejati untuk hidupku
Kurang lebih yang seperti dia
Ku harap dalam cintaku

Ku tak mau menjanjikannya
Pasti bahagia bila denganku
Biar dia rasakan sendiri
Betapa gilanya cintaku

Korus)
Aku memang pencinta wanita
Namun ku bukan buaya
Yang setia pada seribu gadis
Ku hanya mencintai dia

Aku memang pencinta wanita
Yang lembut seperti dia
Ini saat ku akhiri semua
Pencarian dalam hidup
Dan cintaku ternyata
Yang ku mau hanyalah dia

(Ulang korus)

Bila la room-mate aku nak dedicate lagu kat aku pulak... hehehe

0 comments:

Back to Top