0

Rombongan Cik Kiah - Part II

Pada tarikh 15 July 2006 yang lalu, rombongan cik kiah sekali lagi membuat lawatan tidak rasmi ke KLCC. Kali ini saudari cik wabbit yang menjadi penganjurnya. Inilah antara gambar-gambar yang sempat dirakamkan oleh kamera cik wabbit...







Aku terpaksa juga post gambar aku sebab dah mendapat komplen dari orang tu... *jeling kat kaknOOr* sebab orang tu kata aku ngelat... gambar orang aku letak tapi gambar sendiri tak... Aku bukan apa, nanti orang kata aku nak interprem plak... ahaks

Sapa2 yang dah kenal aku tu... diam2 je ek... dan sapa2 yang blum kenal lagi tu.. pilihlah yang mana satu... hehehe

Sebenarnya ada lagi gambar tapi atas permintaan tuan empunya badan yang mengharamkan gambarnya diletakkan... aku terpaksa akur. :D *jaga hati kawan beb - sebab aku sayang sangat kat derang tu*

Adios... sehingga jumpa lagi dalam Part III *kenyit mata kat kaknOOr*

0 comments:

Back to Top