0

Hepi Besday to me...

Semalam usia aku dah bertambah setahun lagi...

Sambutan ulangtahun kelahiran aku pada tahun ini paling istimewa kerana ia jatuh pada tarikh yang cukup unik dan hanya akan aku sambut sekali seumur hidup. 20-06-2006 iaitu 20062006. Dan yang paling membahagiakan aku dikelilingi oleh ramai kawan-kawan yang sayang kat aku. Walaupun tanpa kek namun aku cukup gembira. Office mate aku... Ms Ooi & Ms Lim belanja aku makan kat Pizza Hut. Alhamdullillah kenyang perut aku dan selamat poket aku... hehehe...

Seingat aku sambutan yang paling meriah aku sambut adalah pada tahun 1996... aku dikejutkan dengan surprise party oleh ex-colleague aku... dengan kek dan makan-makan... seronoknya waktu itu. Kalau boleh nak aje sambut birthday tiap-tiap bulan...

Kali ini aku mendapat kiriman kad dari kaknOOr seawal 15 June... terima kasih yang tidak terhingga kaknOOr & terima kasih juga untuk sebuah persahabatan yang cukup bermakna ini. Aku juga terima kiriman kad dari klena... terima kasih akak!!.

Juga terima kasih untuk kiriman SMS yang aku terima dari kaknOOr, Klena, Izzul, Wabbit, pinkJambu serta ucapan-ucapan yang aku terima dari kaksu, nawwir, anim, Em, nor ash, infa, adhan, lia, Ruby malah sesiapa jua yang bertandang ke Anjung Buku mahupun di Duniaku. Terima kasih yang tidak terhingga. Aku sayang korang semua...

0 comments:

Back to Top