0

Perjalanan Yang Tak Terlupakan - Melbourne [#Part 2]

Assalamualaikum semua,

Harap kalian tidak bosan membaca catatan bergambar saya kali ini ya... Kali ini kita sambung perjalanan saya di hari ke-4 saya di Melbourne.

Day 4Puffing Billy, Chocoo, De Bortoli Wines, Melbourne City (Night)
Puffing Billy
Pengalaman menakjubkan menaiki keretapi wap yang satu-satunya masih beroperasi. Saya terkenangkan anak buah saya keyroll yang sangat sukakan kartun Choo Choo Train ketika menaiki keretapi ini. hikhikhik

Chocoo
Menikmati makan tengah hari dengan dihiburkan oleh 'artis' mereka...

De Bortoli Wines
Saya mengambil kesempatan melawat ladang anggur (yang hanya tinggal batang & ranting di musim sejuk ini) sementara menunggu bos-bos 'minum'.

Melbourne City at night




Day 5Great Ocean Road, Kenneth River (Koala), Twelve Apostles
Great Ocean Road


Kenneth River - Misi mencari koala


Twelve Apostles
Pengalaman yang sangat berharga kerana berkesempatan melawat salah satu keajaiban ciptaan Allah ini. Dan saya percaya, suatu hari nanti, tidak mustahil pemandangan ini hanya mampu dilihat dalam gambar semata...


Day 6DFO (Direct Factory Outlet) Home sweet home
Direct Factory Outlet & Bye-bye Melbourne, till we meet again...

Sesungguhnya perjalanan ini telah menyimpan satu lagi kenangan indah dalam lipatan sejarah hidup saya.

Home sweet home


Salam sayang,

0 comments:

Back to Top