0

Main boling @ Adiwarna

Salam semua,

Semalam, Ahad saya join warga kerja JS Adiwarna main boling. Saja je lepak-lepak sambil bergumbira dengan kawan-kawan.

Lagipun sebelum ni saya ada buat rancangan dengan geng-geng ulatbuku. Plan nak buat potluck kat Taman Putra Perdana Putrajaya. Dan tarikh 8- September telah sebulat suara dipilih untuk kami bertemu mata, sambil berjamu selera.

Tapi bila saya ada hal pada hari tersebut, (cerita lengkapnya di sini) terpaksalah kami tangguhkan ke satu tarikh yang belum diputuskan lagi. Lagipun saya ada alasan lain juga yang saya rasa tak perlulah saya ceritakan di sini kan? Kiranya semalam adalah kali pertama saya jumpa kaksu, kakyah, Nawwir dan kawan-kawan yang lain selepas saya kehilangan abah.

Saya tawarkan diri main boling untuk grup 'Cintaku Luruh Di Oxford' yang pengurusnya Abang Rosdi dan dikawal selia oleh kaksu. Hikhikhik kelakar! Bukan kelakar apa, kelakar bila memikirkan saya bukannya terer main pun! Selain saya, peserta lain yang dalam grup ini ialah Syed Muzaffar (suami Nawwir), Fitri (staff Jemari Seni) dan Masyarah. Dan keputusan yang tidak disangka-sangka... grup kami menang! Tempat pertama lagi. Dapatlah hamper dan baucer buku RM40 setiap seorang. WOW! Yes, big WOW untuk grup CLdO!

Selain kumpulan kami CLdO, ada grup 'Coklat Manis dari Agia', grup 'Nak Kahwin Duit Tak Ada', grup 'Menantu Mithali' dan grup 'Suami Rebus Tak Empuk'. Nama kumpulan yang agak unik-unik semuakan?

Sebenarnya kumpulan kami bernasib baik sebab ada 2 hero yang jadi tukang cover pin saya yang tak jatuh-jatuh. Kalau tak masuk longkang kiri, dia bantai masuk longkang belah kanan.

Tapi apa-apapun memang seronok sungguh la semalam.

Tak sabar nak tunggu minggu depan 29 September nak join 'Hari Sahabat Jemari Seni' pulak. Tak sabar nak jumpa adik-adik manis saya, juga nak jumpa komrad ulatbuku juga.

Salam sayang

0 comments:

Back to Top