0

Al-fatihah

Salam semua,

" Daripada DIA kita datang, kepada DIA kita akan kembali "

Dia lelaki yang paling saya kasihi, lelaki yang paling saya sayangi
dengan seluruh jiwa raga saya, telah kembali kepada kekasihnya - Sang Pencipta alam.

Perginya tak kembali...
Hilangnya tiada galang ganti...

Tiada kata yang dapat saya ungkapkan, tiada nada yang dapat saya zahirkan untuk menggambarkan rasa sedih yang beraja di hati.

Ya, ayahanda kesayangan saya telah pergi tinggalkan kami sekeluarga buat selama-lamanya. Pergi tinggalkan saya yang masih dahagakan belaian kasih sayangnya. Yang masih perlukan bimbingan dan kata-kata nasihatnya. Dalam sekelip mata, dia tinggalkan saya tanpa sempat kami ucapkan 'Selamat Tinggal'.

Dia insan istimewa yang Allah anugerahkan pada saya. Dia insan terbaik yang Allah pilih untuk jadi pembimbing dan pelindung saya. Yang akan saya bawa 'nama'nya dihujung nama saya selama-lamanya selagi hayat dikandung badan. Dia lelaki pertama yang saya 'kenal' sejak saya lahir ke dunia ini.  Dia yang sering 'memerhati', terlalu memahami setiap tindak tanduk anak-anaknya.

Oh! saya jadi rindu padanya. Rindu yang tidak akan pernah usai sampai kapanpun.

Al-Fatihah buat ayahanda kesayangan saya. Moga rohnya sentiasa diberkati, dirahmati dan ditempatkan dalam kalangan para solihin, para kekasih Allah.

Yang akan tetap merinduinya walau beribu tahun mendatang,

0 comments:

Back to Top