0

Pesta Buku : Bahagian 3

Salam semua,

Pastinya kawan-kawan sedarkan bahawa sekarang ni musim pilihan raya yang ke-13 sedang hangat diperkatakan di setiap media cetak, media elektronik mahupun media sosial. Macam-macam cerita yang diperkatakan, dipertontonkan dan diheboh-hebohkan. TAPI kakwan tak akan bercerita tentang pilihan raya sebab kakwan ada acara yang lebih menarik perhatian untuk diambil peduli iaitu PESTA BUKU!!

Sebagaimana yang adik-kakak-abang tahu, hanya tinggal 4 hari sahaja lagi akan berlangsungnya Pesta Buku ini. Kakwan dah makin tak sabar nak sambutnya. Untuk kali ini, kakwan nak ber'kempen' untuk 'parti' JS Adiwarna pula.

Pelan Lokasi Adiwarna

Pelbagai hadiah menarik yang ditawarkan untuk adik-kakak-abang yang mengunjungi booth Adiwarna yang terletak di Dewan Mawar Aras 2, PWTC itu. Antaranya seperti di bawah ini. Wah! kakwan jadi rabun mata nak pilih! Ikutkan hati semuanya kakwan nak sebab semuanya comel-comel belaka.

~ hadiah ~

Selain daripada itu, kakwan dengar-dengar, penulis IMAEN juga ada sediakan hadiah menarik untuk pembeli buku di booth Adiwarna ini. Tapi ada syarat-syarat yang kena adik-kakak-abang patuhilah untuk dapatkan hadiah menarik ini. Jangan risau, syarat-syaratnya mudah sahaja!

~ promo ~

Kakwan dengar-dengar, ada penulis-penulis Adiwarna juga menunggu adik-kakak-abang semua. Jangan lepaskan peluang untuk bertemu dan beramah mesra dengan mereka ya. Jika adik-kakak-abang dah ada dalam ingatan nak jumpa sesiapa, boleh tengok jadual di bawah ini untuk memudahkan adik-kakak-abang buat perancangan nak jumpa hari apa, jam berapa. 

~ penulis bertugas ~

Jadi, adik-kakak-abang, jangan lepaskan peluang untuk datang ke booth Adiwarna tau! Selamat bergumbira ya adik-kakak-abang semua!!!

Sayang,
kakwan

0 comments:

Back to Top