0

Cabaran 50 Buku ~ Jom Lomba Baca... PEMBERITAHUAN

Salam semua,

Dalam pemberitahuan yang lepas-lepas, saya ada nyatakan bahawa minggu terakhir saya akan umumkan nama peserta yang akan mendapat sebuah buku tajaan JEMARI SENI SDN BHD. Dan penghantaran buku kepada peserta akan dilakukan pada awal bulan berikutnya.

TAPI memandangkan bulan Februari amat singkat dan penyertaan yang saya dapat agak bertali-arus menerjah inbox email saya, jadi saya tidak punya banyak masa untuk paparkan semua ulasan daripada peserta sekaligus dan memudahkan penilaian dibuat untuk memilih mereka yang layak. Saya mohon pengertian anda sebagai peserta untuk memahami situasi saya akan kelewatan ini.

Saya mohon maaf sangat-sangat. Bukan bermaksud untuk mungkir janji. Harap kalian bersabar ya! Insyallah saya akan cuba sedaya upaya untuk melangsaikan janji saya secepat mungkin.

Salam Sayang

0 comments:

Back to Top